Logo
  • Hakkımızda
  • Ödüller
  • İşler
  • Blog
  • İletişim

Sosyal Medyada Bizi Takip Edin

01 Nisan 2025 Basından

Bir İletişim Şekli Olarak Ambalaj Tasarımı

Günümüzde tüm sektörlerdeki yoğun rekabet ortamı, pazarlama iletişimine yapılan yatırımların önemini her geçen gün artırıyor. Tam da bu noktada ambalaj, satış noktasında tüketici ile doğrudan iletişime geçerek, tüketicinin satın alma tercihini belirleyebilme özelliğine sahip olduğu için önemli bir mecra olarak öne çıkıyor.
Devamını Oku
28 Ekim 2024 Yayınlar

Ambalaj Ay Yıldızları 2024’ten İki Ödül

İdeart Reklam Ajansı olarak, Ambalaj Ay Yıldızları 2024’te Fruitever ile Altın Ödül, Spectrum Gusto Soup ile Uluslararası Yetkinlik Ödülü kazandık! İzmir’den doğan yaratıcı ambalaj tasarımlarıyla markanızı öne çıkarıyoruz.
Devamını Oku
16 Mart 2022 Basından

Ideart’tan kadın çalışanlarına regli izni

Ideart Reklam Ajansı, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde sosyal medya hesapları aracılığıyla kadın çalışanları için her ay kullanabilecekleri menstrüasyon (regl) izni dönemini başlattığını duyurdu.
Devamını Oku
09 Nisan 2021 Yayınlar

İşveren Markalaşması, Marka İletişimini Nasıl Etkiler?

Son zamanlarda iş dünyasının ilgi odağında olan ‘’İşveren Markalaşması’’ nitelikli işgücü elde etmek isteyen işletmeler için harika bir fırsat olarak karşımıza çıkıyor.
Devamını Oku
26 Mart 2021 Basından

İzmirli ajanstan 25 kadın girişimciye kurumsal kimlik çalışması hediye

Ideart, İzmir merkezli bir reklam ajansı. Kurucuları da öyle. Girişimci kadınların ekonomiye katılımını desteklemek amacıyla “Güçlü Kadınlar Güçlü Markalar” mottosuyla her ay iki kadın girişimcinin kurumsal görsel çalışmalarını yapmak üzere 8 Martta bir proje başlattı.
Devamını Oku
18 Eylül 2020 Yayınlar

Ambalaj Sektörüne Gelecek Ne Getirecek?

Birer tüketici olarak hepimizin tüketim alışkanlıkları ve satın alma davranışı da bu süreç ile beraber ister istemez değişiklik gösterdi. Özellikle evde kaldığımız süreçte, ev dışı tüketim neredeyse bitme seviyesine gelirken, ambalajlı perakende ürünlerinin satışında ise önemli oranda bir yükselmeye tanık olduk. Peki, önümüzdeki bu dönem ambalaj sektörü için neleri beraberinde getirecek?
Devamını Oku
21 Ağustos 2020 Yayınlar

Etkili İletişim Covid-19'u Yener Mi?

Pandemi süreci, markaların hedef kitleleriyle olan iletişim süreçlerini gözden geçirmelerini gerektiren bir dönem oldu. Fuarların ertelenmesi ve satış faaliyetlerinin azalmasıyla birçok işletme zorluk yaşarken, iletişim çalışmalarını sürdüren markaların bu dönemin sonunda daha güçlü çıkacağı öngörülüyor. Blog yazımızda, pandemi döneminde güvenilir ve dürüst iletişim yaklaşımlarının, mecra stratejilerinin önemini ve hedef kitlenizle bağınızı koparmadan sürdürülebilir iletişim yollarını ele alıyoruz.
Devamını Oku
04 Haziran 2018 Basından

Turusan Çiner: Matematik problemi çözer gibi yapıyoruz

Devamını Oku

Kategoriler

  • Yayınlar
  • Basından

Son Postlar

  • Bir İletişim Şekli Olarak Ambalaj Tasarımı

    11 Nisan 2025
  • Ambalaj Ay Yıldızları 2024’ten İki Ödül

    26 Ocak 2025
  • Ideart’tan kadın çalışanlarına regli izni

    26 Ocak 2025

Bizimle İletişime Geçin

Email:

info@ideart.com.tr

Sosyal Medyada Bizi Takip Edin:

  • Hakkımızda
  • Ödüller
  • İşler
  • Blog
  • İletişim
Copyright © 2024 Ideart.
  • Yasal Uyarı
  • Verilerin Korunması
  • Gizlilik Politikası
Yukarı Kaydır