Spor medyası, uzun süredir markalar için bir iletişim sahası. Ancak 2025 Dünya Kulüpler Futbol Şampiyonası, bu sahayı sadece bir ekran değil; bir içerik üretim ve marka iletişimi laboratuvarına dönüştürdü. FIFA'nın ilk kez 32 takımla düzenlediği turnuva, medya teknolojileri ve reklam stratejileri açısından ezber bozan bir örnek olarak öne çıkıyor.
Dijital dünyanın evrimi, reklamcılık anlayışını her geçen gün dönüştürmeye devam ediyor. Bu dönüşümün merkezindeyse, artık yalnızca büyük teknoloji firmalarının değil özellikle sosyal medya başta olmak üzere tüm dijital mecralarda iletişim çalışmaları yürüten reklam ajanslarının iş yapış biçimlerini baştan yazan bir teknoloji var: Yapay Zekâ.
Günümüzde tüm sektörlerdeki yoğun rekabet ortamı, pazarlama iletişimine yapılan yatırımların önemini her geçen gün artırıyor. Tam da bu noktada ambalaj, satış noktasında tüketici ile doğrudan iletişime geçerek, tüketicinin satın alma tercihini belirleyebilme özelliğine sahip olduğu için önemli bir mecra olarak öne çıkıyor.
İdeart Reklam Ajansı olarak, Ambalaj Ay Yıldızları 2024’te Fruitever ile Altın Ödül, Spectrum Gusto Soup ile Uluslararası Yetkinlik Ödülü kazandık! İzmir’den doğan yaratıcı ambalaj tasarımlarıyla markanızı öne çıkarıyoruz.
Ideart Reklam Ajansı, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde sosyal medya hesapları aracılığıyla kadın çalışanları için her ay kullanabilecekleri menstrüasyon (regl) izni dönemini başlattığını duyurdu.
Son zamanlarda iş dünyasının ilgi odağında olan ‘’İşveren Markalaşması’’ nitelikli işgücü elde etmek isteyen işletmeler için harika bir fırsat olarak karşımıza çıkıyor.
Ideart, İzmir merkezli bir reklam ajansı. Kurucuları da öyle. Girişimci kadınların ekonomiye katılımını desteklemek amacıyla “Güçlü Kadınlar Güçlü Markalar” mottosuyla her ay iki kadın girişimcinin kurumsal görsel çalışmalarını yapmak üzere 8 Martta bir proje başlattı.
Birer tüketici olarak hepimizin tüketim alışkanlıkları ve satın alma davranışı da bu süreç ile beraber ister istemez değişiklik gösterdi. Özellikle evde kaldığımız süreçte, ev dışı tüketim neredeyse bitme seviyesine gelirken, ambalajlı perakende ürünlerinin satışında ise önemli oranda bir yükselmeye tanık olduk. Peki, önümüzdeki bu dönem ambalaj sektörü için neleri beraberinde getirecek?