![]() |
![]() |
![]() |
BriefDondurulmuş gıda kategorisinde yenilikçi ve pratik çözümler sunan PorsiOn Lezzetleri, sosyal medya iletişiminde markanın iştah açıcı ürün çeşitliliğini öne çıkaran dinamik ve lezzet odaklı bir içerik stratejisi benimsedi. “Bi porsiyon daha?” söylemiyle desteklenen bu stratejide, ürünlerin kolay hazırlanabilir yapısı, tazelik vaadi ve sıcak lezzet etkisi görsel ve metinsel olarak ön planda tutuldu. İçerikler, tüketicilerin günlük hayatına kolayca entegre edilebilecek pratik tüketim senaryoları üzerinden kurgulanırken; özellikle yeni çıkan ürünlerin lansman döneminde, dikkat çekici tasarımlar ve akışkan görsel anlatımlar tercih edildi. Sosyal medya dili; enerjik ve iştah uyandıran bir tona sahip olacak şekilde şekillendirildi. |
![]() |
|
İçgörüModern tüketiciler, gün içinde zamanla yarışırken lezzetten ödün vermeyen, pratik ve güvenilir gıda çözümlerine yöneliyor. PorsiOn Lezzetleri’nin donuk ama sıcak dokunuşlar vadeden ürün gamı, bu ihtiyacın tam karşılığı olarak öne çıkıyor. "Bi porsiyon daha?" söylemi, bu içgörüden beslenerek yalnızca lezzet vaadini değil, tüketiciyle kurulan tekrar eden bir tatmin ilişkisini de temsil ediyor. Markanın sosyal medya stratejisi, bu içgörü doğrultusunda hızlı tüketim alışkanlıkları ile sıcak lezzet arayışını aynı potada buluşturarak hem duygusal hem de fonksiyonel bir bağ kurmayı hedefledi. |