Brief
Kansai Altan, İzmir'de boya ve kaplama sektöründe yenilikçi ve sürdürülebilir çözümler sunan lider bir marka olarak sosyal medya iletişim stratejisinin hedef kitleye yönelik olarak geliştirilmesini talep etti. İletişim stratejisinin temel amacı, Kansai Altan'ın sürdürülebilirlik odaklı vizyonunu, inovasyon gücünü ve müşteri memnuniyetini, B2B odağında hedef kitlesine etkili bir şekilde aktarmaktı.
|
 |

|
İçgörü
Geleceği şekillendiren endüstrilerde başarı, yalnızca kaliteli ürünler üretmekle değil, aynı zamanda güçlü bir marka hikayesi anlatmakla mümkündür. Kansai Altan'ın sosyal medya iletişimi, markanın sürdürülebilirlik misyonunu görünür kılarken, sektördeki yenilikçi ve güvenilir konumunu güçlendirdi. İçerikler, hem sektörel profesyonellerin hem de çevre bilincine sahip kullanıcıların ilgisini çekmek için tasarlandı. Bu süreçte, kurum içi iletişimi görünür kılarak işveren markasını da güçlendiren bir yaklaşım benimsendi. Kansai Altan, müşterileri için yalnızca boya değil, aynı zamanda uzun vadeli çözümler sunan bir ortak olarak konumlandı.
|