Dondurularak kurutulmuş ürünlerin tüketiciler tarafından daha az bilindiği göz önünde bulundurularak, ambalaj tasarımında ürünlerin gerçek fotoğraflarına odaklanılmıştır. Benzer şekilde, yalnızca dondurulmuş ürün algısından ayrışmak için renk kodlamasında canlı renkler tercih edilmiştir. Büyük harflerle ve güçlü bir tipografiyle tasarlanan Fruitever marka adı, akılda kalıcı olmayı hedeflemektedir. Ürün adı ve katkı maddesi içermeme, şekersiz ve kükürtsüz olma gibi temel özellikler, ambalajın üzerinde ürün fotoğrafının hemen altına yerleştirilmiştir. Bu sayede tüketicinin göz izleme sürecinde marka, ürün ve ürün özellikleri sırasıyla ve uyum içinde sunulmaktadır.
Dondurularak kurutulmuş ürünlere yönelik sınırlı farkındalık nedeniyle, ambalaj tasarımında ürünlerin gerçek fotoğrafları odak noktası olarak belirlenmiştir. Yalnızca dondurulmuş ürün algısından ayrışmak için renk kodlamasında canlı renkler tercih edilmiştir.