Doğanay Limonata Basın İlanı

 

Brief

Doğanay'ın, yaz aylarının serinletici favorisi olan limonatasını tanıtmak amacıyla hazırladığımız bu ilanla, ürünün ferahlık veren etkisini yaratıcı bir metaforla yansıtmayı amaçladık. Limon dilimi şeklinde tasarlanmış yelpaze görseliyle serinletici etkisi doğrudan görselleştirilmiş; sade kompozisyon ve dikkat çekici fikirle ürüne odaklanılmıştır. Görsel metinsizdir, bu da ürünün vaat ettiği ferahlığın net biçimde algılanmasını sağlar. Hedef kitle, yazın serinlemek isteyen her yaş grubundan tüketicilerdir.

İçgörü

Yazın sıcağında insanlar yalnızca susuzluklarını gidermek değil, aynı zamanda serinlemek ister. Doğanay için hazırladığımız, bu ilanla limonatanın ferahlatıcı etkisini bir yelpazeye dönüştürerek hem görsel zekâyla dikkat çekmeyi hem de ürünü zihinsel olarak “serinlik” kavramıyla eşleştirmeyi başardık. Limonun doğallığı ve yelpazenin serinliği birleşerek tüketicide ferah bir deneyim hissi uyandırır. 

Ödüller

  • 2011 Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri - En iyi Gıda ve İçecek Reklamı Kırmızı Ödülü
İdeart Reklam Ajansı İzmir - Doğanay Limonata Basın İlanı
Önceki İş
Sonraki İş