Carrefour Bio Kuru Meyve Ambalaj Tasarımı

Ideart Carrefour Bio Ambalaj Tasarımı

Organik ürün algısını güçlendirmek ve tüketicinin doğallık beklentisini karşılamak amacıyla Carrefour BIO ambalaj tasarımında kraft dokulu doğal bir yüzey tercih edilmiştir. Ürünün organik ve sağlıklı yapısını vurgulamak için yeşil tonları ağırlıklı olarak kullanılmış, böylece çevre dostu bir algı yaratılmıştır.

Ürünlerin gerçek fotoğrafları, tüketicinin doğrudan ürün içeriğini görebilmesi ve güven duygusunu pekiştirmesi için ambalajın merkezine yerleştirilmiştir. Carrefour BIO marka adı, doğallık hissini destekleyen yumuşak ancak güçlü bir tipografiyle tasarlanarak güvenilir bir marka kimliği oluşturmayı hedeflemiştir.

Ambalaj üzerinde yer alan "Organik", "EcoCert" ve "Organik Tarım Sertifikası" gibi vurgular, tüketicinin satın alma kararında öncelikli olan güven unsurlarını öne çıkarmaktadır. Ürün ismi ve gramaj bilgisi, ambalajın alt bölümünde düzenli bir yapıda sunularak görsel hiyerarşi korunmuştur. Böylece tüketicinin göz izleme sürecinde marka, ürün ve temel özellikler dengeli bir şekilde sunulmaktadır.

Ideart Carrefour Bio Ambalaj TasarımıIdeart Carrefour Bio Ambalaj Tasarımı

Ideart Carrefour Bio Ambalaj Tasarımı
Önceki İş
Sonraki İş