AkzoNobel Kemipol Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal Medya Yönetimi İzmir - İdeart Reklam Ajansı - AkzoNobel Kemipol Sosyal Medya Yönetimi İzmir - İdeart Reklam Ajansı - AkzoNobel Kemipol 2 Sosyal Medya Yönetimi İzmir - İdeart Reklam Ajansı - AkzoNobel Kemipol 3

Brief

AkzoNobel Kemipol, boya ve kaplama sektöründe global tecrübesini yerel pazarın ihtiyaçlarına uygun çözümlerle birleştiren bir marka olarak sosyal medya iletişim stratejisinin geliştirilmesini talep etti. Sosyal medya iletişim stratejisinin temel amacı, markanın global bilgi birikimini, yerel uzmanlıkla birleştiren yapısını ve sürdürülebilirlik odaklı yaklaşımını hedef kitlesine etkili bir şekilde aktarmaktı.

İçgörü

Çok uluslu bir şirket olan AkzoNobel'in köklü tecrübesinden güç alan AkzoNobel Kemipol, yerel pazarda çevre dostu, yenilikçi ve güvenilir çözümleriyle fark yaratmaktadır. Bu sebeple, markanın iletişim stratejisi, global inovasyon gücünü yerel ihtiyaçlara uyarlayan, hizmet alanlarını net bir şekilde anlatan ve kurum içi iletişimi ön planda tutan bir yaklaşımla şekillendirilmiştir. Sosyal medya iletişiminde, çevreye duyarlı üretim anlayışı ve sürdürülebilirlik odaklı yüksek teknoloji ürünlerinin dönüştürücü etkisi vurgulanmıştır. AkzoNobel Kemipol, bir tedarikçiden öte, global bilgi birikimini yerel çözümlere dönüştürerek müşterilerine uzun vadeli değer sunan güvenilir bir iş ortağı olarak konumlanmıştır.

Sosyal Medya Yönetimi İzmir - Ideart Reklam Ajansı
Sosyal Medya Yönetimi İzmir - İdeart Reklam Ajansı - AkzoNobel Sosyal Medya Yönetimi İzmir - İdeart Reklam Ajansı - AkzoNobel Sosyal Medya Yönetimi İzmir - İdeart Reklam Ajansı - AkzoNobel
Önceki İş
Sonraki İş